Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Even voorstellen: Floor

Hallo allemaal!

 

Ik ben Floor, 39 jaar en ik woon met mijn gezin in de buurt van Rotterdam.
Iets nieuws leren is altijd leuk, zeker als dit mij op de lange termijn nog eens heel of gedeeltelijk ‘vrij’ kan maken vanuit loondienst. Dat is uiteindelijk mijn doel. Uiteraard gaat dit niet vanzelf, maar de cursus van Affiliate Held is een mooie start. Ik ben er met veel plezier aan begonnen en verwacht ook met plezier een mooie website op te bouwen. Wat betreft niche ben ik nog zoekende, ik heb meer ideeën maar ik zit ook nog in de onderzoeksfase.

Leuk om dit forum in de gaten te houden en hier ook weer van te leren.

Succes gewenst aan alle Affiliatehelden!

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Hi Floor!

Welkom en leuk om je enthousiasme terug te lezen in deze post! Wat betreft je doel ben ik heel benieuwd of je dit gaat lukken. Wanneer je geld begint te verdienen of een dag minder gaat werken in loondienst, laat het zeker weten in de community post over Resultaten. Ook denk ik dat het goed is om hier open over te communiceren en met alle helden in gesprek te blijven gaan.

Stoppen in loondienst is niet makkelijk en soms heel eenzaam en hebben @dennis en ik beide meegemaakt! Dus praat hier over in een gelijkgestemde community.

Je niche ben ik heel nieuwsgierig naar. Open zeer een nieuw community topic als je daar vragen over hebt. Heel veel plezier en succes!