Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Even voorstellen 😊

Hei medecursisten, ✨

Heel leuk jullie voorstelberichtjes te kunnen lezen, dus bij deze hier de mijne. 😅👌

Mijn naam is Cecilia, 33 jaar oud. Woon in Noord Holland. Moeder van 2 amazing kids.

Afgelopen 7 jaar in Noorwegen gewoond en daar een eigen bedrijf gehad. Nu inmiddels terug verhuist naar Nederland waar ik thuismoeder ben en waar ik heel dankbaar voor ben dat die mogelijkheid er is. Toch zit ook het ondernemen in mijn bloed en daarom zou het ideaal zijn om vanuit mijn positie een leuke bijverdienste op te kunnen bouwen met affiliate marketing. Dit heeft mij altijd al gefascineerd en nu heb ik er de mogelijkheid toe om me erin te verdiepenen en eventueel iets stabiels online op te bouwen. Ik ben nu een paar dagen geleden begonnen met de cursus, ik vind het tot nu toe erg leerzaam en verheug me erop. Vandaag ook een leuk en leerzaam gesprek gehad met Juri. Een leuk extraatje om mijn mindset voor affiliate marketing in de juiste richting te hebben en de welke mogelijkheden ik zou hebben voor mijn niches. Dit maakt mij nog enthousiaster hiermee door te gaan.

Bedankt en succes allemaal.

Groetjes Cecilia 🌺

 

Dennis van de Ven, Jari Dohmen en Rik Buiting hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari DohmenRik Buiting

Hi Cecilia,

Leuk om van je te horen na ons leuke en enthousiaste telefoongesprek!

Je gaf al aan dat je in Noorwegen gewoond had. Was al benieuwd wat je daar gedaan hebt. Mag ik vragen wat voor een bedrijf je gehad hebt in Noorwegen en wat de reden is dat je weer terug bent gekomen?

Wat fijn dat ons telefoongesprek je nog meer motivatie heeft gegeven. Let’s go!! 🚀

Ben benieuwd welke niche je gaat kiezen. Heb je er nog over nagedacht?

Gr. Jari

Hoi Cecilia,

Leuk dat je je even voorstelt 🙂

Ik wens je veel succes met je affiliate marketing avontuur!

Als je vragen hebt, stel ze hier gerust.

Hei Jari en Dennis,

Bedankt.

Dat wil ik wel delen. Ik heb daar interieurzaak gehad. Met heel veel plezier opgebouwd en gewerkt. Uiteindelijk ben ik voor de liefde terug gekomen naar Nederland 🙂

Wat het niche betreft nog geen definitief besluit gemaakt.

Ik ga ervoor om morgen een besluit te nemen, ook om verder te kunnen met de cursus.

Groetjes Cecilia

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven