Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Ervaringen Affiliate Held thema

Beste marketeers,

Ik vroeg me af of er mensen zijn die het thema gebruiken en hun mening hierover kunnen delen. Ik twijfel namelijk nog of ik het thema aan moet schaffen. Voornamelijk omdat het zich nog in een begin stadium bevindt en ik bang ben voor een grote hoeveelheid bugs. Dit heb ik in het verleden met andere WP thema’s ook gehad.

Ik kijk uit naar jullie reacties.

Groeten,

Wouter

Hi Wouter!

Ik denk dat ik mezelf wel een redelijk ervaren affiliater mag noemen. Als beginner zou ik dit thema juist aanraden. Ik ben tot dusver nog niet tegen bugs aangelopen en als je een probleem hebt kun je rekenen op de support van Affiliateheld, ze helpen je goed en snel!

Het voordeel van dit thema is dat het alles heeft wat je nodig hebt, zeker wanneer je het in combinatie met de plugin aanschaft. Via de editor pas je eenvoudig de bestaande templates binnen de website aan (denk aan: footer, sidebar, header, menu etc.), zonder enige kennis. Ook qua styling heb je voldoende opties om er een mooie website van te maken.

Ik kan me voor een beginnende affiliater geen nadelen bedenken eigenlijk.

Hoop dat je hier iets aan hebt. Succes!

Dennis van de Ven, Jari Dohmen en Nunzio hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari DohmenNunzio

Ik sluit me hierbij aan, ik ben begin maart met het thema begonnen en zonder ervaring met dit thema aan de slag gegaan. Inmiddels heb ik een mooie website opgebouwd, mede dankzij de fijne hulp van affiliate Held. Ik raadt het iedereen aan

Dennis van de Ven, Jari Dohmen en Frank Raveling hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari DohmenFrank Raveling

Dank voor de reacties. Kun je ook landingspagina’s maken? Voornamelijk voor de homepage vind ik het fijn dat er niet alleen berichten getoond worden.

Hoi Wouter,

Het thema is zeer flexibel. Elke template kun je geheel naar eigen wens aanpassen.

Dit betekent dat je ongelimiteerd landingspagina’s kunt maken en dat je ook je homepagina volledig kunt inrichten zoals jij dat wilt (met of zonder berichten).

Kortom, the sky is the limit 😉

Dank voor de reacties! Toch maar aanschaffen binnenkort.

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven