Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Eerste keer 6 commissies via bol.com

Pagina 1 van 2Volgende

Hoi affiliate helden!

Graag wil ik een klein succesje met jullie delen. Sinds kort zit mijn website flink in de lucht qua inkomsten. Ik krijg steeds vaker meer affiliate commissies via bol.com. Natuurlijk ben ik ook actief met andere affiliate netwerken zoals Awin, TradeTracker en Diaycon, maar bol.com presteert echt het beste!

Het is voor mij de eerste keer dat ik 6 sales heb gemaakt voor bol.com! Ook zit ik nu in de langste “commissie-streak” die ik ooit heb gehad. Afgelopen 21 dagen heb onafgebroken sales gemaakt voor bol.com en daar ben ik trots op. Mijn doelstelling is om dit door te trekken naar 30.

Dit roept ook direct vragen bij mij op:

  • Wat is jouw best presterende affiliate netwerk?
  • Hoeveel orders maken jullie per dag via jullie website?

Ben benieuwd!

Jari

 

Dennis van de Ven, Patrick Heijmans en 2 andere gebruikers hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenPatrick HeijmansWouterOGC

Hallo Jari,

 

Leuk om te lezen en mooie resultaten. Met welke website draai je deze resultaten?

Bij mijn site, onlinegolfercaddy.com, is er nog geen peil op te trekken. Ik heb op dit moment 4 affiliatie partners, namelijk bol.com, amazon.nl, decathlon.nl en jumbosports.com. Ik neig ernaar om te zeggen dat jumbosports onze best preseterende affiliatie netwerk (daisycon) is met +- 25 sales. Ik ben nu ongeveer 8 maanden bezig en zie een mooie stijgende lijn.

Wel leuk om te vermelden ik sinds een aantal weken ook bezig met Ezoic (advertenties) en dat is een leuk extratje met een ePVM (Earnings Per Thousand Visitors) van +- 10 USD.

 

Dennis van de Ven en Jari Dohmen hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari Dohmen

25 sales via Daiyscon binnen 8 maanden is echt een mooi resultaat. Ik ben echt wel benieuwd naar een post van jou binnen het forum: “Resultaten”. Dus bij deze wil ik je uitnodigen om een post te maken en wat meer uitleg te geven over je resultaten. Dat kan inspirerend werken! Gaaf man.

Deze resultaten die ik post komen door https://baardtips.nl. Ondertussen heb ik al dagen van 12 orders per dag via bol.com en momenteel heb ik al een 40 dagen “commissie streak”. Dit zijn 40 dagen onafgebroken sales gemaakt voor bol.com. Heel blij mee.

Zelf ben ik niet zo’n fan van Display ads, maar wellicht ga ik hier ook nog eens naar kijken. Ben je tevreden met Ezoic?

Wouter heeft gereageerd op dit bericht.
Wouter

Mixed feelings met Ezoic. Tevreden over het geld wat je er mee verdient, maar ik heb liever ook geen ads op mijn website(s). In dit geval is het een mooie boost en beloning om net wat harder content te pushen.

Grappig, baardtips.nl, volgens mij heb ik daar laatst een mail naar gestuurd om een backlink te krijgen. Wat heeft er voor gezorgd dat je binnen no-time van 1 naar 6 (tot 12) sales per dag gaat?

Ik zal binnenkort is kijken of ik wat van de resultaten kan delen. Ik heb toevallig net weer een order gekregen via bol.com, namelijk een laserprinten. Wat natuurlijk totaal niet gerelateerd is met de producten die op de website staan (golf producten). Dat is dan wel weer het voordeel van bol.com

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Ik verdien zelf liever ook geen geld met ads. Het maakt in mijn ogen de UX een stuk minder aangenaam. Zelf zal ik ook niet zo snel ads laten draaien op mijn money pages waar ik affiliate marketing inzet. Dat is echt een conversie-killer.

Ik ben van 1 naar 6 (12) sales gegaan door betere posities te krijgen. Goede content, goede website techniek en een goede linkbuilding strategie.

Ja leuk he. Laatst heb ik ook een Apple laptop verkocht via een simpele baardolie haha.

Ik heb geen mail ontvangen voor de backlink. Misschien kan je me nogmaals mailen voor die eventuele backlink. Weet niet zo goed wat je idee is.

Hoor graag van je!

 

Nice, lekker bezig Jari!

Hier gaat het ook best lekker. Bol.com is ook mijn beste platform. De afgelopen twee dagen had ik wat last van technische issues waar op dit moment aan gewerkt wordt maar de resultaten van de afgelopen 4 weken zijn goed. Op dit moment stokt de groei een beetje op de content kant, maar als het goed is komen er volgende week weer 20 nieuwe artikelen bij. Volgende doel is meer dan 50 sales per dag. Dat was in de coronaperiode nog wel goed te doen, maar dat is waar we op dit moment naartoe werken.Daarnaast ook flink geïnvesteerd in linkbuilding en ben ik bezig om nog eens backlinks te krijgen van 440 andere domeinen. Hopelijk levert dit in combinatie met de nieuwe content weer een mooie stijging op. In de resultaten van Ahrefs.

Dennis van de Ven en Jari Dohmen hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari Dohmen

Heel gaaf om te zien Nick!

Mag ik vragen wat je commissie per dag is als je 50 sales maakt voor bol.com? Dit is namelijk mijn doel voor eind 2023. Deze post gaat over dat ik voor het eerst 6 orders heb gemaakt voor bol.com op één dag. Niet kort daarna zat ik al snel aan de 12 orders.

Mooi om te zien dat je flink aan het investeren bent in backlinks. Ik heb ook het succes geproefd van backlinks. Heb jij nog tips hoe je dit aanpakt? In onderstaande (ahrefs) grafiek zie je dat het aantal referring domains lineair meegroeit met de organische traffic die ik krijg. Super interessant dat het dus bewijst dat het verkrijgen van goede backlinks goed werkt voor het verbeteren van je Google posities, je bezoekers en uiteraard ook helpt in de commissies die je maakt.

Ik heb zo’n vermoedde dat jij nog meer waardevolle informatie hebt. Zou je het leuk vinden om een apart topic/post te maken in het “Resultaten forum”: https://affiliateheld.nl/community/forum/resultaten/ met jouw resultaten? Wellicht wat tips voor beginners en misschien kort en bonding je affiliate strategie. Als ik je bol.com rapportage bekijk kun je namelijk wel van een succesje spreken wat alle helden in onze community graag willen lezen.

Kijk er naar uit!

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven

He Nick, misschien kunnen wij iets betekenen voor elkaar wbt linkbuilding. Ik stuur je een mailtje! Groetjes Melissa (www.allinmam.com & http://www.reislegende.nl)

Ik zie nu ook rond de 25 orders per dag en wil die naar de 50 proberen te krijgen eind dit jaar.
bol.com is het beste platform (blauwe lijn) gevolgd door Decathlon (geel)

 

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Heel gaaf om te zien Patrick!

Ik heb een aantal vragen:

  • Wat is gemiddelde order value?
  • Is dit ook gebaseerd op één site of meerdere site?
  • Welk systeem maak je gebruik van om dit in één overzicht te krijgen?

25 per dag is aan de hoge kant. Zou je het leuk vinden om een eigen topic te maken op de “resultaten pagina” van onze community: https://affiliateheld.nl/community/forum/resultaten/? Ik denk dat veel mensen van jouw resultaten en uitleg kunnen leren!

Ben benieuwd!

Pagina 1 van 2Volgende