Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

EAN toevoegen probleem

Daar ben ik weer 😉

EAN toevoegen geeft geen resultaat en met zoeken naar EAN product vind hij ook niets helaas. Terwijl het product op voorraad bij de desbetreffende winkel staat. Ik heb jullie EAN documentatie doorgelezen maar kom niks vreemds tegen.

Wat gaat er hier fout?

 

Hoi @maronk,

Bedankt voor je bericht.

Er zijn verschillende stappen die je dient te doorlopen om te kijken waar dit probleem ligt.

  1. Is je API koppeling goed ingesteld? Test dit door de gegevens opnieuw in te voeren en op te slaan. Zorg dat de status “verbonden” is.
  2. Weet je zeker dat de betreffende EAN code aanwezig is bij de betreffende verkoper? Dit kun je controleren door productfeeds naar je computer te downloaden, zoals hier beschreven: https://docs.affiliateheld.nl/veelgestelde-vragen/hoe-download-je-een-productfeed/. Het kan namelijk zo zijn dat de webshop het product op haar website weergeeft, maar dat het product niet aanwezig is in de productfeeds. Dan kan de Affiliate Held plugin het product inderdaad niet vinden. Daarom belangrijk om de productfeeds te downloaden en te doorzoeken op de betreffende EAN code.

Verder zijn deze documentatie artikelen ook nog aan te raden om te bekijken/doorlopen:

Mocht het niet lukken, deel dan even om welke API/netwerk het gaat (bol, tradetracker, etc), welk product je probeer te zoeken (incl. de EAN code).

Maar ik raad aan om eerst even zelf het nodige onderzoek te doen, daar leer je het meeste van 🙂

Succes!