Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

EAN begint met 0 bij Bol.com

Hi,

Bij Bol.com zie ik dat bepaalde sport producten beginnen met een 0 terwijl dezelfde producten bij andere webshops zelfde ean hebben, maar zonder 0 beginnen. Voorbeeld: 0194513999491

Als ik met 0 een product toevoeg, dan zie ik alleen Bol.com en als ik het zonder doe, zie ik de overige aanbieders en bij Bol.com dat het dan niet op voorraad is.

Is daar wat aan te doen?

Hoi Anushka,

Klopt, dit kan inderdaad voorkomen.

Helaas is het zo dat de AH plugin maar 1 EAN code ondersteunt per affiliate product. Dus of eentje met een 0, of zonder een 0.

Al geruime tijd hebben we het idee om meerdere EAN codes per product te ondersteunen, maar vanwege de omvang van deze klus en andere prioriteiten zijn we daar niet aan toe gekomen. Ik verwacht ook niet dat we er op korte termijn tijd voor zullen hebben, helaas.

Als je op dit moment, toch graag beide verkopers wilt tonen in 1 product, dan kun je 1 van de EAN codes gebruiken en de verkoper die niet ingeladen wordt, handmatig toevoegen aan het betreffende product.

Als je verder nog vragen hebt, laat ze gerust weten!

Oke, dan ga ik jouw genoemde mogelijkheid uitvoeren.

Hoop dat er toch over een tijd de optie om meerdere ean toe te voegen komt. Maar ik hou het in de gaten

Dankjewel