Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Deze site is niet bereikbaar

Dit is al de 2de keer dat ik dit kreeg. Gisteren nadat ik vlgs mij een verkeerde handeling deed in WordPress, ik gebruikte de browserpijl naar links om terug naar mijn navigator te komen. Toen gaf hij aan dat er een fout was ontstaan, daarna kwam ik niet meer op de site. Tips gevolgd, en uiteindelijk mijn router uit gezet en toen werkte het wel weer, na 1,5 uur van mijn kostbare tijd 🙁

Vandaag start ik computer op zonder dat ik op de site ben geweest, krijg ik al deze melding.

Hebben jullie een idee waar dit vandaan komt, en hoe ik het kan voorkomen?

Hoi Nunzio,

Je geeft aan een “verkeerde handeling” te hebben gedaan, maar simpelweg pijltje terug navigeren zal deze fout waarschijnlijk niet veroorzaken.

Ik raad je aan contact op te nemen met je hosting om te kijken of er op het tijdstip van deze foutmelding, indicaties aanwezig zijn in je error logs. Op die manier kun je kijken waar het probleem vandaan komt.

Verder als ik google op de foutmelding “ERR_CONNECTION_TIMED_OUT” kan het ook liggen aan een lokale instabiele internetverbinding, zie: https://kinsta.com/blog/err_connection_timed_out/. Óf dat je webhosting onvoldoende geheugen heeft om de processen op je website te verwerken (dit lijkt mij ook een aannemelijke oorzaak).

In het geval van het laatste probleem (onvoldoende geheugen), kun je bij je hosting het beschikbare geheugen limiet verhogen én in je WordPress installatie:

Laat gerust weten of je hier iets mee kunt.

Nunzio heeft gereageerd op dit bericht.
Nunzio