Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

design prijsvergelijking

Goedenavond allen,

Ik had een vraagje over het ontwerpen van het vakje waar de prijzen staan.
Hier onder 2 voorbeelden die ik allebei op mijn website zou willen hebben.
Nu is de vraag is dit mogelijk met de affiliateheld plugin om (1 of allebei) in een template te kunnen maken?

Indien het niet mogelijk zou zijn, zijn er dan suggesties om iets soortgelijks te kunnen maken.

mvg,
albert

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Goedemorgen Albert,

Ik weet dat we deze vraag vaak krijgen en tot op heden is er géén functie om de prijs los te koppelen van de verkopers knop/ call to action knop. Dit hebben we zo ontwikkeld. De systemen die je hier ziet zijn volgensmij van Kieskeurig.nl. Het ziet er inderdaad mooi uit, maar ze zijn niet voor niets een van de grootste vergelijkingssites van Nederland 😇.

We hebben het op onze backlog staan om in de toekomst meerder styling functies toe te voegen. Of het mogelijk is om meerdere kolommen toe te voegen en de prijs los te koppelen van de koop knop moet ik eerst met Dennis overleggen. Daarnaast moeten we in ons overleg natuurlijk ook prioriteiten stellen qua nieuwe functies en fixes.

Heb zelf het idee dat dit als we dit willen toevoegen we aan de fundering van de plugin moeten werken. Dat is niet makkelijk en zal veel tijd in beslag kunnen nemen. Daarnaast kunnen we dus geen beloftes doen of en wanneer we nieuwe styling functies gaan toevoegen en als we nieuwe functies gaan toevoegen kan ik je ook niet beloven of een soortgelijk template (als hierboven) erin betrokken zal zijn.

Natuurlijk doen we ons best om iedere held en heldin zo blij mogelijk te maken. Ik moet toegeven dat het er mooi uitziet, dus we zullen je “feature request” ter harte nemen!

Bedankt voor je input en hoop dat dit een antwoord geeft op je vraag!

Krachtige groet,

Jari