Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

De enkel blog zonder zijbalk inhoud container breedte aanpassen??

ik ben aan het uizoeken hoe ik nou me blog inhoud container breedte kan aanpassen. Ik vind het standaard te breed aangezien ik deze tip heb gekregen van marketing experts, je zou niet teveel naar links en rechts moeten kijken in een blog artikel. 850px breedte lijkt me een fijne leesbaarheid. wie weet waar deze optie zit om dat aan te passen of een videouitleg?

Hoi Marcel,

Welk thema gebruik je?

Als je gebruikt maakt van het Affiliate Held Thema, dan dien je dit aan te passen via de Site Editor (WordPress dashboard > Weergave > Editor). Vervolgens kies je de gewenste template waar je de breedte wilt aanpassen (bijv. “enkel”), selecteer je het binnenste “container” blok en ga je onder “afmetingen” naar “maximum breedte” en stel je daar de gewenste breedte in (in jouw geval 850px).

Zie screenshots hieronder ter verduidelijking.

Mocht je een ander thema gebruiken, dan dien je in de documentatie van dat betreffend thema te zoeken of en hoe je de breedte van de content kunt aanpassen.

Laat gerust weten of je hiermee verder kunt.

Helemaal geweldig…dank jewel Dennis voor je snelle reatie! , ik was effe tijdje er tussenuit, en tja ts zo simpel in de Affiliate Thema nu ik het weer zie hoe het werkt, Affiliate Held is de perfecte thema voor bloggers en natuurlijk mensen die starten met Affiliate Marketing.

Mooiste is , je blog site is zo geweldig snel. Ik gebruik Affiliate Thema met Standaard Gutenberg editor, maar hij werkt ook Perfect met deze 2 waanzinnig goede pagebuilders om te bloggen in de affiliate marketing ( Thrive Architect en Breakdance Pagebuilder ). Super tevreden met Affiliate Thema en in combinatie met SEOpress is het de Bom 🙂

Deze week lanceer ik me Affiliate Marketing X video trainingen , waar ik in uitleg hoe je kan gaan starten met een blog en hoe je Keywords onderzoek moet gaan doen en hoe kan ik het beste long form content schrijven ( seo gericht ) videotraining heeft waardevolle info met wel 12 uur aan beeldmateriaal.

Ook zal ik Affiliate Thema in de training naar voren laten komen omdat het zo gebruiksvriendelijk is voor mensen die geen zin hebben om tientallen menu’s te moeten doorspitten, en uit mijn 15 jaar wordpress ervaring zie ik dat mensen juist zo’n thema willen hebben die snel is en met zo min mogelijk instellingen 🙂 en heerlijk is om mee te bloggen. en de ingebouwde cache leeg laten maken is super.

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven