Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

De editor is op een onverwacht probleem gestuit

Wanneer ik met de cursor over het blok “Citaat” ga, krijg ik de melding “De editor is op een onverwacht probleem gestuit”. Dit heb ik eigenlijk al vanaf het begin, maar dacht dat het met de update mss opgelost was. Of misschien heeft het niks met het thema te maken?

 

Hoi Nunzio,

Bedankt voor je bericht.

Dit probleem ervaren wij zelf niet. Dit heb ik zojuist voor de zekerheid nog eens getest op onze lokale omgeving.

Ik raad je aan om alle plugins die je op je website hebt geïnstalleerd, 1 voor 1 uit te schakelen om te testen of je daarmee het probleem kunt traceren. Wellicht is er een externe plugin die een conflict veroorzaakt.

Zou je overigens ook kunnen kijken welke melding je krijgt in je “console”? Dat doe je door in het betreffende scherm op rechtermuisknop te klikken en dan te kiezen in het menu voor “inspecteren”. Vervolgens kun je in het nieuwe scherm dat verschijnt klikken op het tabje “console”. Zie je daar (rode) foutmeldingen staan als je deze error veroorzaakt bij het citaat blok?

Hallo Dennis,

ja, krijg onderstaande melding:

Hoi Nunzio,

Ik heb het even voor je nagelopen.

Waarschijnlijk gebruik je de optie “Uitschakelen WordPress core blokken”. Daardoor wordt het standaard “paragraaf” blok van WordPress zelf gedeactiveerd. Dit is verder niet wat de error veroorzaakt. Dat ligt namelijk bij het feit dat als je de standaard “citaat” blok gebruikt van WordPress, dat in dat citaat blok een “paragraaf” blok wordt gebruikt. En als je “Uitschakelen WordPress core blokken” hebt geactiveerd, dan kan het “citaat” blok geen standaard WordPress core “paragraaf” blok aanmaken (want die heb je uitgeschakeld).

Ik ga hier nog naar kijken of ik hier een oplossing voor kan vinden of anderzijds de optie “Uitschakelen WordPress core blokken” weghalen uit het thema. Ik adviseer je voor nu om “Uitschakelen WordPress core blokken” niet te gebruiken.

Laat gerust weten of je hiermee verder kunt.

Nunzio heeft gereageerd op dit bericht.
Nunzio