Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Carroussel werkt niet?

Hey daar lezers!

Zijn er nog specifieke instellingen die nodig zijn om een carroussel te maken? Ben nu al een half uur allerlei settings aan te passen, maar een carroussel komt niet te voorschijn. De items blijven onder elkaar zichtbaar en niet als bewegende carroussel.

Hoi Raymond,

Voordat ik ga uitpluizen en onderzoeken of er iets mis gaat, zou ik eerst eens willen weten of je dit document over de carrousel al bekeken hebt: https://docs.affiliateheld.nl/module-affiliate-producten/carrousel/.

Als je alle stappen in dit document volgt, zou het moeten lukken. Als het niet lukt, mag je natuurlijk altijd weer reageren op dit topic.

Succes!

Raymond Vink en Nunzio hebben gereageerd op dit bericht.
Raymond VinkNunzio

Dank je.

Uiteraard was ik van mening: natuuurlijk heb ik dat gevolgd, maar laat ik toch maar eens checken….

Ik had geen kolommen geselecteerd, ik dacht, dat pakt die vast de default waarde, maar blijkbaar niet. Hij doet het nu dus wel, dank voor de simpele tip (volg instructies, ook al weet je precies wat je moet doen…)

Dennis van de Ven, Jari Dohmen en Nunzio hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de VenJari DohmenNunzio