Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Bugs Footer

Sinds ik het thema heb geüpdatet, heb ik gemerkt dat er bugs zijn opgetreden in de footer van mijn website. Ik moet deze aanpassingen meerdere keren doen. Bijvoorbeeld, wanneer ik de tekst in de editor wit maak, verschijnt deze paars op mijn website. Om de tekst wit te maken, moet ik deze eerst blauw maken en vervolgens terug naar wit. Daarnaast verandert één van de links in de footer van kleur wanneer de muis eroverheen gaat. Ondanks verschillende aanpassingen, zoals het verwijderen van de hover-kleur of het kiezen van een andere kleur, blijft dit probleem bestaan. Het aanpassen van de footer is erg frustrerend, aangezien ik meerdere keren wijzigingen moet doorvoeren voordat deze worden bijgewerkt.

Hoi Antoon,

Bedankt voor je bericht.

In de nieuwste beta zou dit probleem al verholpen moeten zijn. Maar ik kan mij voorstellen dat je die nog niet wilt gebruiken/downloaden (op eigen risico).

Gelukkig komt er op korte termijn een nieuwe officiele update uit. Zou je zodra deze uit is, deze kunnen downloaden en kijken of het probleem daarmee opgelost is?

Ik ga er vanuit dat de nieuwe officiele release ergens deze week nog en anders volgende week wordt uitgebracht!

Mocht het daarmee niet verholpen zijn, plaats dan hier gerust even een nieuw bericht 🙂

Fijn om te horen dat het probleem binnenkort opgelost zal worden! Ik ben blij om te horen dat er snel een nieuwe officiële update uitkomt en ik zal deze zeker downloaden zodra het beschikbaar is. Bedankt voor de update en ik zal hier weer terugkomen als het probleem blijft bestaan.