Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

BUG – Verwijder alle producten (Bulkimport)

Hi Dennis,

Het viel mij zojuist op dat de Verwijder alle producten knop in de Bulkimport niet werkt. Staan op dit moment ruim 30 producten in mijn bulkimport die ik wil verwijderen. Na het drukken op de knop, refresht de pagina, maar verwijderd niets.

Hoi Carlo,

Dankjewel voor het melden van dit probleem.

Ik zie inderdaad dat de knop niet meer goed werkt.

Maar je roept hier wel een interessant punt op, omdat er sinds een recente update van de plugin een nieuwe mogelijkheid is om gemakkelijk alle producten uit de lijst te verwijderen: namelijk de “verwijder alles” icon. Zie screenshot hieronder.

Helaas weet ik dat deze in de nieuwste plugin versie ook “buggy” is, maar in de toekomstige nieuwe versie, als beide opties weer werken, zou het dubbelop zijn om twee mogelijkheden te hebben om producten te verwijderen uit de importlijst.

Vandaar dat ik de “verwijder alle producten” knop die jij aanhaalt in je screenshot, ga verwijderen van de pagina en dat voortaan de “verwijder alles” icon die ik hierboven aanhaal, de standaard wordt om je producten uit de importlijst te verwijderen.

Kortom, in de nieuwste versie wordt dit opgelost en wordt de “verwijder alles” icon de standaard.

Jari Dohmen en Carlo hebben gereageerd op dit bericht.
Jari DohmenCarlo