Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Bol com mededeling

Hoi,

Ik krijg de volgende melding op bol com

Voor affiliates die de browser plugin gebruiken bij de aanmaak van hun affiliate links: We ervaren momenteel in verschillende categorieën (bv boeken en fashion) issues waardoor affiliate links niet zichtbaar zijn op de affiliate websites. We zijn bewust van het probleem en werken aan een oplossing

Is dit van effect op jullie plugin? Zoja dan kan het van de week daar ook aan gelegen hebben dat hij niet alle producten heeft gepakt, want ik heb inmiddels contact gehad met bol.com en zij hebben de hele maand al klachten van affiliates gehad, dus vandaar dat zij een update gaan doorvoeren.

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Affiliate Held maakt gebruik van de API koppeling en niet van de browser plugin. Affiliate Held zou er daarom ook géén last van moeten hebben. Zelf heb ik ook géén issues ervaren en gaan mijn commissies gewoon door hoe ze door zouden moeten gaan.

Morgen heb ik een gesprek met het team van affiliate bol.com en praten we over dit soort zaken. Ik kan het dus even navragen bij het team zelf en geef hier een terugkoppeling. Je hoort van me!

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven

Ja ik heb commissies wel ontvangen van de oude producten, maar toch af en toe last van dat bol.com producten niet helemaal gevonden kunnen worden. Ook voor de site waar ik schrijf m.b.t. gaming terwijl er wel voorraad was vandaar dat ik het even dubbel check bij jullie.

Heb zojuist nog eens ingelogd in bol.com affiliate dashboard. Er staat nu een melding dat het probleem opgelost zou moeten zijn. Hoop dat het ook bij jou is opgelost.