Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Bol.com API affiliate

Dag,

Ik heb de starter plugin bij jullie aangeschaft. Alleen ik begrijp nog niet helemaal hoe ik een api key krijg van bol.com. Ik heb mij daar aangemeld als affiliate 2 dagen geleden. Ik kan nergens op hun site voorwaarden zien waar mijn website aan moet voldoen.

Weten jullie meer?

Hoi @maronk,

Tof dat je de Affiliate Held plugin hebt aangeschaft 🙂

Alle informatie over de voorwaarden van bol.com en hoe je de API sleutel dient in te stellen in de plugin vind je hier: https://docs.affiliateheld.nl/api-koppelingen/koppelen-met-bol-com/.

Doorgaans heb je 10 tot 15 artikelen nodig op je website voordat je goedgekeurd wordt.

Ik raad je aan nog even af te wachten aangezien het een aantal werkdagen kan duren voordat je gekeurd wordt.

Laat gerust weten als je verder nog vragen hebt.

Bedankt voor je snelle reactie. Je bedoelt dus dat ik 15 artikelen van bol.com op mijn site moet zetten om goedgekeurd te worden? Of bedoel je 15 pagina’s of blog berichten?

Ik heb site waar ik reviews op zet met een link naar een bol.com artikel.

Hoi @maronk,

Excuses, met 10 tot 15 artikelen bedoel ik 10 tot 15 artikelen/blogs/berichten met content/inhoud. Met artikelen doelde ik in dit geval niet op producten van bol.com.

Laat gerust weten of je hiermee voldoende informatie hebt.

Bedankt Dennis. Ik ga hiermee aan de slag…

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven

Succes @maronk! 💪🏻