Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Boekenplank

Hoi Helden; Jari en Dennis!

Laatst kwam ik toch iets vets tegen in een veel gebruikt affiliate marketing WordPress thema:

Een boekenplank!

Op deze boekenplank kon je heel makkelijk en eenvoudig 1 of meerdere boeken displayen. In het geval van deze betreffende website was het wat geanimeerd enzo. Dat hoeft voor mij dan weer niet persé.

Maar, het idee van een boekenplank, lijkt mij gaaf.

Misschien is het qua instellingen met de huidige opties ook al te creëren, maar toch.

Zijn er anderen die hier ook wat in zien?

Hee Wouter,

Bedankt voor je suggestie!

Voor de affiliates onder ons die boeken aanbieden, kan dit zeker een leuke toevoeging zijn.

De vraag is alleen, hoeveel affiliates zouden hier daadwerkelijk behoefte aan hebben.

We proberen altijd goed te kijken in hoeverre functionaliteiten bijdragen aan een grote(re) groep gebruikers, zodat we alleen zaken toevoegen die voor de meeste relevant zijn. Op die manier houden we de plugin overzichtelijk en fijn in gebruik.

Maar laten we dit topic vooral gebruiken om te kijken of hier meer animo voor is, zodoende kunnen we altijd nog beslissen of dit iets is om toe te voegen in een volgende update.