Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Blok-herstel proberen

Hallo Dennis,

dit “probleem” heb ik al vaker geconstateerd, maar niet veel aandacht gegeven. Nu heb ik dit af en toe nog steeds.

Het blok affiliate producten geeft af en toe een onverwachte of ongeldige inhoud. Door de knop “Blok-herstel proberen” te drukken, komt het blok weer terug in de vorm zoals het hoort te staan.

””

Dit wil echter niet zeggen dat de affiliate link niet meer werkt, want dat is niet het geval. Je komt gewoon op gewenste pagina uit.

Ik vraag me alleen af of het verder geen kwaad kan?

Citaat van Nunzio op 12 februari 2024, 13:36

Hallo Dennis,

dit “probleem” heb ik al vaker geconstateerd, maar niet veel aandacht gegeven. Nu heb ik dit af en toe nog steeds.

Het blok affiliate producten geeft af en toe een onverwachte of ongeldige inhoud. Door de knop “Blok-herstel proberen” te drukken, komt het blok weer terug in de vorm zoals het hoort te staan.

””””””

Dit wil echter niet zeggen dat de affiliate link niet meer werkt, want dat is niet het geval. Je komt gewoon op gewenste pagina uit.

Ik vraag me alleen af of het verder geen kwaad kan?

Hoi Nunzio,

Toevallig is er recent activiteit geweest in het volgende topic, waarin dit probleem besproken wordt: https://affiliateheld.nl/community/onderwerp/dit-blok-bevat-onverwachte-of-ongeldige-inhoud/.

Zou je de reacties kunnen doornemen en kijken of je daarmee antwoord hebt op je vraag? (spoiler: het kan geen kwaad)

Zo niet, trek dan gerust even aan de bel! 😉

Oei slecht van me inderdaad. Normaal lees ik alle berichten op het forum.

Verwijder het topic maar wat mij betreft, dan ga ik daar snel kijken!