Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Be Frank

Hallo allemaal,

Ook nieuw hier! Naast mijn day job al 13 jaar bezig met Nederlands grootste horrorwebsite: DeNachtvlinders.nl (Daarnaast nog een paar genrewebsites in ontwikkeling, maar da’s voor later 😉 ).

Ik gebruik al jaren affiliatelinks, maar mix het ook met andere vormen van inkomsten.
Voornamelijk zet ik affiliateheld nu in bij Top 5jes en recensies, betekent wel dat ik nog een 1000tal artikelen moet bijwerken 0_o.

Lastige opgave merk ik nu al, bij films, games en boeken heb je per product altijd meerdere versies. Dus genoeg uit te vogelen nog.

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven

Welkom Frank!

Leuk dat we zo’n autoritaire website mogen dienen met onze software 💪🏼.

Mocht je je styling van Affiliate Held klaar hebben wil ik je daarom zeker vragen jezelf aan te melden voor onze showcase pagina: https://affiliateheld.nl/showcase/. Op deze manier kunnen wij nieuwe helden laten zien hoe Affiliate Held gebruikt kan worden en krijg jij een gratis do-follow link met je site URL als anker tekst.

Ben oprecht heel erg benieuwd wat het je op gaat leveren en de resultaten lees ik dan ook graag terug in de community.

Succes!

Hoi Frank,

Tof dat je je even voorstelt.

Gave site heb je!

Mocht je vragen hebben over de plugin, dan weet je ons te vinden 😉

Yo!

Het zal nog even duren, werk wekelijks een paar top 5-jes bij. Maargoed, inmiddels loopt het aantal kliks prima op.

En vandaag een nieuwe site gelanceerd: sciencefiction.nl

BAM!

Op een succesvol 2023!

 

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Cheers! Dat 2023 succesvol mag worden voor ons allen 🙏🏼

Leuke site, ben benieuwd hoe deze gaat lopen. Succes!

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven
Citaat van mulderfrank op 1 januari 2023, 23:21

Yo!

Het zal nog even duren, werk wekelijks een paar top 5-jes bij. Maargoed, inmiddels loopt het aantal kliks prima op.

En vandaag een nieuwe site gelanceerd: sciencefiction.nl

BAM!

Op een succesvol 2023!

 

Interessant 😮 een website geschreven met AI. Ben benieuwd wat je hiervoor resultaten mee gaat behalen!

Succes komend jaar 💪🏻