Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Amazon trubbels

Hallo, ik ben slechts beginnend marketeer maar wil nu wat producten van Amazon insluiten maar het lukt niet, ook Google erop nagekeken en het probleem wordt vaker genoemd maar een echte oplossing zie ik niet.

 

Ik doe alles volgens het boekje, gebruik zelfs het Amazon-blok met de juiste inhoud en dan is dit het resultaat:

 

 

Wat doe ik verkeerd of heeft iemand een oplossing?

Hoi Wim,

Volgens mij gaat dit niet over de Affiliate Held plugin. Daarom ik heb dit topic verhuisd naar het subforum “affiliate marketing”.

Je hebt het over een “Amazon-blok” maar zou je daarover wat meer toelichting kunnen geven? Wat zijn dit voor blokken, waar haal je die vandaan en hoe probeer je die op je site te plaatsen?

Wellicht kun je iets meer context geven zodat je beter geholpen kunt worden 🙂

Hoi Dennis,

Ik gebruik deze:

Dit blok staat onder de noemer ‘insluitingen’.

Verder heb ik de uitleg van deze link volledig opgevolgd dus de url aangepast met het betreffen ASIN nummer van het bewuste artikel en mijn Amazon ID op het eind van de url. Dat in het blokje geplakt en het resultaat is wat ik je hierboven heb getoond.

 

Hoi Wim,

Dankjewel voor de aanvulling en extra context.

Zelf ben ik geen Amazon affiliate partner, maar wellicht kan een andere held die dit ziet, je hiermee verder helpen.

Hoi @wim-van-o,

Ik heb de oplossing voor je.

Je gebruikt het “Amazon Kindle” blok. Amazon Kindle gaat over boeken. Ik heb een test gedraaid als ik een boek embed met het Amazon Kindle blok dan lukt het:

Als ik vervolgens een ander product (honden speeltje) toevoeg (geen boek dus) dan krijg ik dit (zelfde resultaat als jouw):

 

Ze hebben het over we couldn’t load the preview. Dit gaat om de gratis versie van het boek. Aangezien ik een hondenspeeltje heb proberen in te laden en geen boek kan dat dus niet 😜.

Kortom: dit blok is speciaal bedoeld voor boeken en dus géén andere producten. Mocht je Amazon producten willen embeden in je website dan is het misschien een optie om de Affiliate Held plugin te gebruiken.

Hoop dat dit heeft geholpen en als je nog andere vragen hebt hoor ik het graag!

Succes!

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven

Top en duidelijk verhaal, dank voor de genomen moeite en deze uitleg. Nu dan gebruik maken van de plugin hetgeen ik al had geprobeerd maar ook daarbij heb ik vermoedelijk hulp nodig. Eerst maar eens proberen!

 

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven