Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Amazon handmatig toevoegen

Hi Dennis en Jari,

Voor Amazon zou ik graag gebruik maken van hun feed. helaas hebben zij de voorwaarde dat je eerst 3 sales moet realiseren via de deeplinks. Ik dacht slim te zijn en zelf 3 transacties te doen, deze zijn helaas afgekeurd. De reden van afkeur is dat het verboden is om als partner transacties te doen via je eigen account. Waarschijnlijk ontdubbelen ze op mailadres en misschien zelfs afleveradres, naam en IP.

Nu had ik een andere manier bedacht om hun links aan de producten toe te voegen, namelijk door de deeplink van Amazon toe te voegen aan een bestaand affiliate product die wordt opgehaald door de feed. Zie hier:

Alleen komt die eruit te zien zoals op onderstaande afbeelding. Is er een manier hoe ik hier ‘Amazon.nl’ kan tonen met daarbij het logo van Amazon?

Hoi Koen,

Bedankt voor je vraag.

In je eerste screenshot zie je het veld “zichtbare linknaam” staan. Daar kun je “amazon.nl” invullen en vervolgens zal ook het bijbehorende Amazon logo verschijnen.

Laat gerust weten of je hiermee verder kunt 🙂

Hi Dennis,

Oh wat stom van mij dat ik hier overheen heb gekeken. Bedankt, werkt top zo!

 

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven