Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

[AI] Update 1.0.6

Beste helden,

Dankzij de eerste feedback op de AI plugin heb ik weer een aantal belangrijke wijzigingen kunnen doorvoeren. Op deze manier hopen we de plugin zo stabiel mogelijk te maken en steeds meer nieuwe gebruikers te kunnen verwelkomen 💪🏻

Nieuwe functionaliteiten

  • Nieuwe herschrijf optie “aangepaste instructies” waarmee je je eigen instructies kunt doorgeven aan ChatGPT om op die manier de tekst naar wens te herschrijven.

Oplossingen

  • Correct weergeven van “laden” en “genereren” indicatoren.
  • De “start”, “stop” en “wissen” knoppen bleven bij het navigeren naar een andere stap, terwijl je bezig was met content genereren, uitgeschakeld. Dat is nu opgelost.

Verwijderd

  • De “time-out” functionaliteit is verwijderd omdat deze in sommige gevallen problemen opleverde. Vanuit ChatGPT zelf is er ook een time-out functie aanwezig dus in principe was deze functionaliteit overbodig.

Tot zover deze update. Tot de volgende!

Super Dennis, ik ben heel blij met de plugin tot nu toe. Well done!

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Hoi Frank,

Thanks voor het compliment. Altijd leuk om te horen 🙂

Naar verwachting zullen er komende tijd nog wel wat updates komen met o.a. bugfixes, vooral in de initiële fase kunnen er vaker nog wel zaken naar de oppervlakte komen die ik eerder niet voorzien had.

Mocht je dingen zien of opmerken die niet helemaal lekker werken, geef ze gerust door.

Verder veel succes toegewenst met de plugin! 💪🏻