Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

[AI] Update 1.0.5

Beste helden,

Zojuist heb ik een nieuwe update uitgebracht voor de AI tool. Hieronder licht ik het een en ander toe m.b.t. deze update.

Aanpassingen

  • Gebruikte prompts zijn geoptimaliseerd voor verbeterde output.
  • Context die wordt meegegeven aan prompts is geoptimaliseerd.

Oplossingen

  • De knop om alle inhoud van secties te wissen functioneerde niet goed waarbij de knop beschikbaar bleef om aan te klikken, terwijl dit niet zou moeten.
  • Bij het aanmaken van een link wordt nu niet direct meer gezocht naar berichten in het popup dat verschijnt. Pas al je eenmaal begint te typen, worden berichten gezocht.
  • CSS probleem opgelost bij te lange links in de popup bij het maken van een link.
  • In sommige gevallen werd er onnodig veel witruimte toegevoegd aan gegenereerde content.
  • De post slug werd niet bijgewerkt wanneer je een schrijfskelet deed invoegen.
  • De premium en pro versies van de ondersteunde SEO plugins werden niet herkend waardoor de meta informatie instellingen niet bruikbaar waren.

Een hoop oplossingen dankzij de eerste gebruikers van de AI tool, thanks 💪🏻

Mocht je vragen hebben over bovenstaande, laat dan gerust een reactie hieronder achter.

Tot de volgende update 🙂

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

Top! Weet niet of dit de juiste plek is, maar een verzoekje voor een volgende update;

Het zou fijn zijn als er naast “bericht” en “pagina” ook ‘custom post types’ toegevoegd kunnen worden om naar te publiceren.

Hoi Lisette,

Dankjewel voor de feature request.

Op dit moment hebben we bewust gekozen om geen custom post types op te nemen, omdat voor bijv. een WooCommerce product een aparte “productbeschrijving-schrijver” in onze ogen geschikter is (i.p.v. dat de huidige artikelschrijver gebruikt wordt om productbeschrijvingen te maken).

Maar goed, dat zijn slechts ideeën die we hebben voor de (verre) toekomst van de AI plugin.

Mag ik vragen voor wat voor custom post type jij van plan zou zijn om de artikelen naar te publiceren?

Dank voor de uitleg. Ik gebruik nu bijvoorbeeld een kennisbank-plugin die zijn eigen ‘post type’ heeft. De eenvoudigere teksten via ChatGPT lenen zich goed voor zo’n kennisbank.

voorlopig dus nog even copy/pasten 😉

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven