Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Affilliate Webshop

Pagina 1 van 3Volgende

Hallo,

 

Ik ben bezig met het maken van een affiliate webshop. Via woocommerce moet je allemaal plugins installeren en voor betalen en dit is eigenlijk niet mijn bedoeling, omdat ik op geen andere manier producten kon invoegen. Is dit ook mogelijk met Affiliate held? Zo nee misschien een idee om in jullie thema of plug-in te ontwerpen.

 

alvast bedankt

Hoi Dominic,

Op dit moment is het niet mogelijk om een shop te maken Affiliate Held. Dit is wel iets wat al vaker aangevraagd is en staat ook op onze backlog. Plannen voor een shop add-on zijn er, maar vanwege andere prioriteiten en tijdsgebrek zijn we hier helaas nog niet aan toe gekomen.

Bedankt voor je reactie. Ik hoop dat jullie er snel aan toekomen, en hopelijk geen extra kosten. Het is echt een must. Er zijn namelijk geen fatsoenlijke pulg-ins voor een affiliate webshop

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven

Hi Dominic! Welkom op de community en welkom bij het helden team!

Leuk dat je interesse hebt in meer functies. Wat Dennis zegt is correct, maar wil wel een aantal aanvullingen doen:

  • Er is een handmatige methode op Affiliate Held te combineren met WooCommerce. Kost wat meer tijd, maar er zijn mensen die dit hebben gedaan. Kijk maar eens naar dit community bericht: https://affiliateheld.nl/community/onderwerp/affiliate-aan-product-toevoegen/.
  • We zijn op de hoogte dat het een must is en dat er veel vraag naar is en dat er geen beter alternatief is. Veel helden hebben deze vraag al gesteld en we zijn ook overtuigd dat dit er ooit zal moeten komen 😌.
  • Het staat zoals Dennis zei ook al op de backlog, maar wel belangrijk om te benoemen dat als we dit gaan maken dit in de vorm gaat zijn van een nieuwe plugin die dus ook moet worden aangeschaft als men daar interesse in heeft. We noemen dit een add-on. We willen de plugin (zoals het nu is) namelijk niet onnodig duur maken voor mensen die alleen de “basis plugin” nodig hebben. Daarnaast willen we de plugin niet te veel belasten met extra functies en tot slot heeft niet iedereen behoefte aan deze functie. Daarom hebben we ervoor gekozen om het gescheiden te houden en in de toekomst grotere functies (zoals de “Webshop add-on) aan te bieden in de vorm van een extra product.
  • Wat betreft de timing van de ontwikkeling kunnen wij helaas geen beloftes doen. Ik snap dat je daar behoefte aan hebt, maar het is voor ons team erg belangrijk om controle te houden. Té veel software producten tegelijk lanceren is niet haalbaar vanwege de huidige stand van zaken (ontwikkeling WordPress thema). Om Affiliate Held stabiel en gezond te laten groeien hebben we dus controle nodig.

Nogmaals dank voor je positiviteit, je bijdrage door een feature request in te dienen en hopelijk snap je wat ik bedoel!

Dominic Orta heeft gereageerd op dit bericht.
Dominic Orta

Bedankt voor je duidelijke uitleg. Ik snap het zeker en het community bericht heb ik al gelezen. Alleen kost dit heel veel tijd vooral als je een affiliate shop wilt maken. Er is zeker geen mogelijkheid om met een feed te werken die ik kan importeren in jullie plug-in?

Helaas kun je enkel gebruik maken van de huidige API koppelingen. Het is niet mogelijk een custom feed te importeren in Affiliate Held.

Je zou eventueel wel kunnen kijken of je m.b.v. de plugin WP All Import producten rechtstreeks kunt importeren in onze custom post type (maar dit vereist wel enige technische kennis en we bieden hiervoor verder geen hulp/support aan, gezien dit buiten de scope van de plugin valt).

Laat gerust weten als je verder nog vragen hebt 🙂

Citaat van Dominic Orta op 19 september 2022, 22:06

Bedankt voor je reactie. Ik hoop dat jullie er snel aan toekomen, en hopelijk geen extra kosten. Het is echt een must. Er zijn namelijk geen fatsoenlijke pulg-ins voor een affiliate webshop

Hey hey,

Ja klopt dat is zeker zo. ik werk ook een een soort affiliateshop en doe het nu via affiliateheld. Dit kost wat tijd en onderzoek, maar als je prijzen van producten wil vergelijken is dit ideaal.

Heb ook een site via woocommerce ook met affiliate producten. Deze is tot nu toe in overzichtelijker voor losse prijzen.
Affiliateheld is als je het eenmaal doorhebt een perfecte plugin om te gebruiken kost enkel alleen veel tijd.

Citaat van Jari Dohmen op 20 september 2022, 10:50

Hi Dominic! Welkom op de community en welkom bij het helden team!

Leuk dat je interesse hebt in meer functies. Wat Dennis zegt is correct, maar wil wel een aantal aanvullingen doen:

  • Er is een handmatige methode op Affiliate Held te combineren met WooCommerce. Kost wat meer tijd, maar er zijn mensen die dit hebben gedaan. Kijk maar eens naar dit community bericht: https://affiliateheld.nl/community/onderwerp/affiliate-aan-product-toevoegen/.
  • We zijn op de hoogte dat het een must is en dat er veel vraag naar is en dat er geen beter alternatief is. Veel helden hebben deze vraag al gesteld en we zijn ook overtuigd dat dit er ooit zal moeten komen 😌.
  • Het staat zoals Dennis zei ook al op de backlog, maar wel belangrijk om te benoemen dat als we dit gaan maken dit in de vorm gaat zijn van een nieuwe plugin die dus ook moet worden aangeschaft als men daar interesse in heeft. We noemen dit een add-on. We willen de plugin (zoals het nu is) namelijk niet onnodig duur maken voor mensen die alleen de “basis plugin” nodig hebben. Daarnaast willen we de plugin niet te veel belasten met extra functies en tot slot heeft niet iedereen behoefte aan deze functie. Daarom hebben we ervoor gekozen om het gescheiden te houden en in de toekomst grotere functies (zoals de “Webshop add-on) aan te bieden in de vorm van een extra product.
  • Wat betreft de timing van de ontwikkeling kunnen wij helaas geen beloftes doen. Ik snap dat je daar behoefte aan hebt, maar het is voor ons team erg belangrijk om controle te houden. Té veel software producten tegelijk lanceren is niet haalbaar vanwege de huidige stand van zaken (ontwikkeling WordPress thema). Om Affiliate Held stabiel en gezond te laten groeien hebben we dus controle nodig.

Nogmaals dank voor je positiviteit, je bijdrage door een feature request in te dienen en hopelijk snap je wat ik bedoel!

Dat zou zeker een uitkomst zijn als er een add-on komt. Ik zou hem zeker gebruiken.

Jari Dohmen heeft gereageerd op dit bericht.
Jari Dohmen

@kiesbeslist Bedankt voor je voorbeeld. Heb je misschien een voorbeeld dat ik kan kijken hoe dat er ongeveer uitziet en worden bij jou de prijzen dan ook automatisch bijgewerkt. Want ik heb ze nu wel op mijn website gekregen via woocommerce, maar de prijzen weggelaten, omdat ik vind dat teveel tijd voor nu in beslag neemt. Ik ben de website namelijk nog aan het opzetten.

 

Alvast bedankt

Hey nee ik heb nog niet een direct voorbeeld. Er staan enkele test berichten op kiesbeslist.nl kun je altijd even kijken. Beschrijving heb ik handmatig toegevoegd prijzen worden automatisch bijgewerkt elke dag. Als je vragen zou hebben wil ik je altijd helpen met de kennis die ik heb.

 

Pagina 1 van 3Volgende