Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Affiliateheld CTA voor andere aanbieders

Goedemiddag!

Ik gebruik de AffiliateHeld Plugin alweer bijna 2 maanden met veel plezier! Nu vraag ik me af of er de mogelijkheid is om de CTA blokken ook te gebruiken voor aanbieders die niet meedoen via bijv. TradeTracker, Awin, Daisycon etc.

Ik heb momenteel een partnerschap met een bedrijf dat niet aangesloten is bij een affiliate platform compatibel met Affiliateheld. Omdat sinds ik de AH-plugin heb geïnstalleerd mijn conversie flink is toegenomen, vraag ik me af of er een manier is om handmatig CTA blokken aan te maken (die dus niet dagelijks worden opgehaald) met precies dezelfde look & feel, en hier zelf eigen linkjes in te plakken.

Hoor graag of dit mogelijk is, of mensen hier ook tegenaan lopen en eventueel andere oplossingen!

Hoi Niels,

Tof om te horen dat je conversie zo flink gestegen is door het gebruik van de Affiliate Held plugin 💪🏻

Het is zeker mogelijk om andere aanbieders die niet via één van de API koppelingen worden aangeboden, te gebruiken.

Hoe je dit doet lees je in het volgende documentatie artikel: https://docs.affiliateheld.nl/module-affiliate-producten/affiliate-producten-toevoegen-zonder-ean-code/.

Laat gerust weten mocht je nog vragen hebben.

niels.janssen heeft gereageerd op dit bericht.
niels.janssen

Bedankt Dennis voor je snelle reactie! Precies wat ik zocht 🙂

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven

Dat kan inderdaad, zeker. Dat doe ik namelijk ook met een affiliate netwerk op mijn website.

Het is alleen handmatig instellen, en dus iets meer werk als dat het via een feed gaat.

Dennis van de Ven en niels.janssen hebben gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Venniels.janssen