Citaat van teijekeesmaat op 2 april 2026, 23:36Hoi allemaal,
Ik ben bezig met een platform waarmee kantoren hun boodschappenmandje kunnen vullen bij een supermarkt. Daar wil ik graag een affiliate link onder zetten, maar ik loop overal tegen muren aan.
Albert Heijn: Ik heb me aangemeld via Partnerize, maar hoor al weken niks. Heb ook meerdere mails gestuurd, maar geen reactie. Heeft iemand ervaring met het AH affiliate
programma? Is er een andere manier om contact te krijgen, of duurt het gewoon lang?Jumbo: Volgens mij stond Jumbo ooit op TradeTracker, maar ik kan het nergens meer vinden. Weet iemand of Jumbo nog een affiliate programma heeft en waar dat tegenwoordig draait?
Picnic, Plus en anderen: Bij andere netwerken (Awin bijv.) word ik afgewezen omdat ze eerst traffic willen zien. Logisch, maar lastig als je net begint. Heeft iemand tips hoe je
als nieuw platform toch binnenkomt bij dit soort programma’s? Of andere supermarkten die makkelijker toegankelijk zijn?Alle tips zijn welkom, alvast bedankt!
Hoi allemaal,
Ik ben bezig met een platform waarmee kantoren hun boodschappenmandje kunnen vullen bij een supermarkt. Daar wil ik graag een affiliate link onder zetten, maar ik loop overal tegen muren aan.
Albert Heijn: Ik heb me aangemeld via Partnerize, maar hoor al weken niks. Heb ook meerdere mails gestuurd, maar geen reactie. Heeft iemand ervaring met het AH affiliate
programma? Is er een andere manier om contact te krijgen, of duurt het gewoon lang?
Jumbo: Volgens mij stond Jumbo ooit op TradeTracker, maar ik kan het nergens meer vinden. Weet iemand of Jumbo nog een affiliate programma heeft en waar dat tegenwoordig draait?
Picnic, Plus en anderen: Bij andere netwerken (Awin bijv.) word ik afgewezen omdat ze eerst traffic willen zien. Logisch, maar lastig als je net begint. Heeft iemand tips hoe je
als nieuw platform toch binnenkomt bij dit soort programma’s? Of andere supermarkten die makkelijker toegankelijk zijn?
Alle tips zijn welkom, alvast bedankt!
Citaat van affiliateheldin op 3 april 2026, 11:33Hoi, ik loop in zekere zin tegen hetzelfde aan. Ik ben zelf bezig met een app en loop ook tegen het probleem dat ik geen verkeer heb. Ik had zelf het idee om eerst met een website te beginnen met content en deze dan eerst aan te melden voor goedkeuring. Wellicht überhaupt goed om voor wat vindbaarheid te zorgen. Wat betreft Albert Heijn, helaas geen ervaring mee, maar wellicht iemand anders hier?
Jumbo stond inderdaad volgens mij op Tradetracker maar ik kan hem ook niet vinden. Volgens mij hebben ze op dit moment geen actief affiliate programma.
Hopelijk heb je er wat aan.
Hoi, ik loop in zekere zin tegen hetzelfde aan. Ik ben zelf bezig met een app en loop ook tegen het probleem dat ik geen verkeer heb. Ik had zelf het idee om eerst met een website te beginnen met content en deze dan eerst aan te melden voor goedkeuring. Wellicht überhaupt goed om voor wat vindbaarheid te zorgen. Wat betreft Albert Heijn, helaas geen ervaring mee, maar wellicht iemand anders hier?
Jumbo stond inderdaad volgens mij op Tradetracker maar ik kan hem ook niet vinden. Volgens mij hebben ze op dit moment geen actief affiliate programma.
Hopelijk heb je er wat aan.
Citaat van maarten op 15 april 2026, 19:38Ik was aangemeld bij Jumbo maar zij zijn eind vorig jaar gestopt.
Bij Albert Heijn en PLUS ben al wel een tijdje aangemeld. Het is even geleden maar volgens mij duurde het wel een tijdje voor de aanmelding geaccepteerd werd.
Beste partner,
Wij willen je informeren dat Jumbo het affiliate programma binnen TradeTracker gaat terugschalen. In deze nieuwe fase kiest Jumbo ervoor om alleen met een selecte groep publishers verder te gaan.
Alle publishers die wel geselecteerd zijn, ontvangen vandaag een bevestigingsmail.
Ontvang je vandaag géén tweede mail, dan betekent dit dat de samenwerking met Jumbo voor jouw account stopt.etc
Ik was aangemeld bij Jumbo maar zij zijn eind vorig jaar gestopt.
Bij Albert Heijn en PLUS ben al wel een tijdje aangemeld. Het is even geleden maar volgens mij duurde het wel een tijdje voor de aanmelding geaccepteerd werd.
Beste partner,
Wij willen je informeren dat Jumbo het affiliate programma binnen TradeTracker gaat terugschalen. In deze nieuwe fase kiest Jumbo ervoor om alleen met een selecte groep publishers verder te gaan.
Alle publishers die wel geselecteerd zijn, ontvangen vandaag een bevestigingsmail.
Ontvang je vandaag géén tweede mail, dan betekent dit dat de samenwerking met Jumbo voor jouw account stopt.etc
Citaat van teijekeesmaat op 15 april 2026, 19:51Thanks Maarten,
heb jij toevallig een contactpersoon bij plus en AH waar ik mee in contact kan komen om te vragen of er nog iets gecheckt gaat worden? Ik heb nu namelijk na 2 maanden nog niks gehoord
Thanks Maarten,
heb jij toevallig een contactpersoon bij plus en AH waar ik mee in contact kan komen om te vragen of er nog iets gecheckt gaat worden? Ik heb nu namelijk na 2 maanden nog niks gehoord