Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Affiliate producten toevoegen in Avada

Kan ik affiliate producten toevoegen aan pagina’s van AVADA?

Ik gebruik namelijk de wordpress theme van AVADA

Hoi @maronk,

Bedankt voor je bericht.

Zelf ben ik helaas niet bekend met het Avada thema. Maar in principe moet Affiliate Held en het toevoegen van affiliate producten in ieder thema werken. Wellicht dat er andere helden zijn die ook van het Avada thema gebruik maken en hier een reactie zouden kunnen achterlaten.

Voor nu raad ik je aan de onderstaande video’s eens te bekijken, daar zie je hoe het toevoegen van affiliate producten werkt als je gebruik maakt van andere thema’s/pagebuilders die vergelijkbaar zijn met Avada. Ik gok namelijk dit ongeveer op dezelfde manier zou moeten werken met het Avada thema (producten koppelen aan je berichten/pagina’s, shortcode’s genereren via de shortcode configurator en vervolgens de shortcodes in de pagebuilder verwerken).

Pak gerust ook de documentatie erbij, dan moet je er denk ik wel uitkomen: https://docs.affiliateheld.nl/module-affiliate-producten/affiliate-producten-koppelen-aan-bericht-pagina-gutenberg-editor/.

Laat gerust weten of je zo verder kunt.

Ja ik zie dat ik gewoon in mijn containers/elementen een code box kan aanmaken en zo de shortcode erin kan kopiëren. Nu eerst wachten op goedkeuring bol.com.

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven