Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Afbeelding mengen met achtergrond

Ik heb in mijn Styling de optie “Activeer afbeelding mengen met achtergrond” aangevinkt, echter merk ik op dat dit niet lijkt te werken wanneer je gebruik maakt van een carousel.

Hoi Frank,

Bedankt voor de melding van dit probleem. Ik heb dit zojuist getest binnen mijn omgeving en daar werkt het wel. Zou je mij de link van de betreffende pagina kunnen sturen zodat ik een kijkje kan nemen in je CSS? Overigens welke browser je gebruik? Wellicht dat het daar iets mee te maken heeft.

Hoi Dennis,

Bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb het probleem zowel op een Mac met macOS Monterey en als browser Safari als op een Windows 11 Pc met Microsoft Edge versie 105.0.1343.53

In Wordpress gebruik ik als thema GeneratePress

De link zal ik je per e-mail toesturen

Hoi Frank,

Dank voor je mail.

Ik heb even gekeken en kwam er al snel achter waar het probleem ligt.

Ik zie dat je de standaard achtergrondkleur gebruikt onder “Affiliate Held > Styling > Affiliate producten > Algemeen”. Hier zit een kleine bug in waardoor de achtergrond meng optie niet goed werkt. Als je voor de achtergrondkleur optie handmatig de kleur “#f2f2f2” invoert (de standaardkleur die je nu ook hebt, lichtgrijs) en dan op opslaan klikt, dan zal het als het goed is wel goed werken. Ook als je een andere kleur kiest. Maar omdat je nu nog geen kleur hebt gekozen (en de plugin terugvalt op de standaardkleur), werkt het niet naar behoren. Dit is dus een klein foutje in de plugin. Excuses!

In een volgende versie van de plugin is dit probleem opgelost. Nogmaals bedankt voor het melden.

Laat gerust weten of je hiermee verder kunt.

Frank heeft gereageerd op dit bericht.
Frank

Hoi Dennis,

Dit bleek inderdaad het probleem te zijn! Ziet er een stuk beter uit zo.

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven

Dankjewel voor de terugkoppeling. Dat ziet er goed uit 😉

Succes verder met inrichten!

Frank heeft gereageerd op dit bericht.
Frank