Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Teksten genereren werkt niet

Goedemorgen, wordt er aan de AI gewerkt? Hij genereert namelijk geen schrijfskelet en ik wil even weten of het aan mij ligt of niet 🙂

(daarna mag dit topic wel eraf natuurlijk)

nb. na handmatig schrijfskelet toevoegen kan hij ook geen content genereren.

Hoi Rik,

Bedankt voor je bericht.

Alle tools die wij verkopen zijn niet afhankelijk van onze server (affiliateheld.nl). Als er iets functioneel niet werkt, dan ligt het probleem bij je eigen website of de externe API koppeling die je gebruikt.

We hebben een aantal handige documentatie artikelen gemaakt waarmee je kunt onderzoeken wat er fout gaat bij het genereren van teksten. Zie onderstaande documenten.

In het kort: je dient te kijken of er errors in je console zijn. Hoe je dit checkt, lees je in bovenstaande artikelen. Vervolgens dien je de gevonden error te analyseren en de bijbehorende oplossing toe te passen.

Laat gerust weten of het hiermee lukt.

Rik Buiting heeft gereageerd op dit bericht.
Rik Buiting

Dit had ik dus helemaal niet door! Weer wat geleerd: houd je budget in openAI op pijl 🙂

Thanks Dennis.

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven

hi Dennis,

Zelf gebruik ik de AI plugin niet, maar als ik die docs zo snel bekijk komt er van openAI een error terug: niet genoeg quota. Dan zouden jullie toch ook deze foutmelding terug kunnen geven aan de gebruiker? zodat men weet wat de oplossing is (zonder dat men naar de console hoeft te kijken….)

Hoi Raymond,

Je hebt helemaal gelijk.

De reden dat we des tijds voor een generieke foutmelding hebben gekozen in de user interface van de AI tool, is omdat de foutmeldingen vanuit OpenAI in het Engels zijn. Vertalen naar NL is een mogelijkheid, maar aangezien de foutmeldingen vanuit OpenAI worden toegezonden via de API, kan het zijn dat deze in de loop der tijd kunnen veranderen qua opzet, wat er voor zorgt dat vertalen in mijn ogen niet echt een juiste/consistente optie is.

Enkel op basis van de error code is het volgens mij ook niet mogelijk om te onderscheiden of het om een quota limit gaat of een ander type foutmelding.

Maar ja, je hebt zeker gelijk dat het handiger zou zijn als de gebruiker niet in de console zou hoeven werken! Ik noteer in ieder geval in onze backlog dat ik hier op een later moment nog eens ga induiken. Er is hier zeker ruimte voor verbetering.

Thanks voor het meedenken! 🙂

Raymond Vink heeft gereageerd op dit bericht.
Raymond Vink

Je zou eventueel ChatGPT in kunnen zetten om de errormelding te vertalen naar het Nederlands 🙂

Of als extra informatie de exacte error melding ergens tonen. Niet ideaal als je een 100% nederlandse plugin wil natuurlijk. Maar het geeft dan wel genoeg informatie voor de meeste gebruikers waarbij ze dan weten wat te doen (credits kopen) is denk ik uiteindelijk beter en minder tijdrovend voor iedereen.

Hoi Raymond,

Uiteraard, slim dat ik daar zelf nog niet aan gedacht had… 😂 thanks! Nadeel is alleen dat er iets van reactietijd overheen gaat, de vraag in hoeverre dat merkbaar/erg is.

Altijd fijn als mensen meedenken, nogmaals bedankt, het staat genoteerd 🙂