Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Tradetracker koppeling werkt niet meer

Goedemorgen,
Mijn Tradetracker koppeling werkt ineens niet meer. Hij vind geen producten meer.
Heb ook jullie documentatie geraadpleegd en de custumer ID en Site ID 3 keer gecheckt. Ook de”soap” extensie gecheckt in DirectAdmin maar die staat gewoon aan zoals het hoort. Tevens een nieuw password geregenereerd bij tradetracker en deze geprobeerd bij de API instellingen. Ook dit lukt niet. Is er mischhien iets ander wat ik kan proberen of is het wellicht een storing van Tradetracker? Ik hoor graag of iemand een oplossing weet!
Groet Rob

Hoi Rob,

Ik heb even gekeken of er actuele storingen zijn, maar die zie ik niet. Bij mij werkt tradetracker prima. Mocht je er niet uit komen dan de customer support van tradetracker even contacten.

Hoi Rob,

Bedankt voor je bericht.

Je hebt zowel hier een bericht geplaatst als ons een contactbericht gestuurd. Om de communicatie zo goed mogelijk te laten verlopen, laten we de communicatie tot 1 kanaal beperken. Ik zal daarom enkel op dit bericht reageren, niet meer op je mail.

Je geeft aan dat de TradeTracker koppeling niet werkt, maar wat werkt er niet precies? Uit je bericht merk ik niet op dat de API koppeling verbinding niet lukt, maar dat je enkel geen producten zichtbaar krijgt? Maar de API koppeling zelf heb je wel op “verbonden” staan? Of toch op “verbinding mislukt”?

Zou je verder onder “Affiliate Held > Dashboard > Status” kunnen kijken of je daar foutmeldingen ziet m.b.t. het koppelen van TradeTracker? Het beste kun je nogmaals je API instellingen opslaan en vervolgens kijken of er daar een foutmelding te zien is. Indien dat het geval is, zou je die hier kunnen delen?

Ik hoor graag van je.

Hoi Rob,

Ik heb zelf even getest met verschillende TradeTracker API gegevens van ons, en het werkt bij ons ook niet (als we de TradeTracker API instellingen opnieuw opslaan krijgen we “verbinding mislukt” en een “403” error onder de foutmeldingen in “Affiliate Held > Dashboard > Status > Foutmeldingen”).

Er lijkt dus inderdaad een storing plaats te vinden bij TradeTracker. We gaan proberen contact op te nemen met TradeTracker m.b.t. dit probleem. Als we meer weten, zullen we dat hier laten weten.

Inderdaad bij mij nu ook te zien… Ik zal ze ook even persoonlijk proberen te contacten

Rob Boeijen heeft gereageerd op dit bericht.
Rob Boeijen

Hoi @maronk en @rob-boeijen,

We hebben inmiddels van een klant vernomen, die al contact hebben gehad met TradeTracker, dat er inderdaad een storing plaatsvind.

We zullen even moeten afwachten totdat deze verholpen is, voordat de API koppeling weer werkt.

Rob Boeijen heeft gereageerd op dit bericht.
Rob Boeijen

Inderdaad verbinding mislukt. Ik ben dus niet de enige. In ieder geval bedankt voor jullie snelle reacties Maronk en Dennis. We wachten af…Groet Rob

Hallo allemaal. Ik heb zojuist melding gekregen van TradeTracker dat de issues zijn opgelost. Ik heb zojuist weer succesvol een verbinding weten op te zetten door de credentials opnieuw op te slaan.

Vergeet ook niet even de gegevens weer op te halen van TradeTracker zodat je alle producten direct binnenhaalt:

Affiliate Held > Modules > Gegevens geforceerd ophalen

Dennis heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis

Hoi Pascal,

Dankjewel voor de terugkoppeling! Ik zie dat het inderdaad weer werkt 🙂 top!

Pascal van Dooren heeft gereageerd op dit bericht.
Pascal van Dooren