Citaat van Nande op 27 augustus 2025, 21:53De afgelopen maanden heb ik veel nagedacht over hoe ik Affiliate Held kan laten groeien. Ik wil jullie laten weten dat ik met veel plezier mee kijk op jullie websites, vragen beantwoord, oplossingen bedenk en aan updates werk. Het contact met jullie maakt het leuk om aan Affiliate Held te werken. ✨
Tegelijkertijd kost het ontwikkelen en onderhouden van de plugin veel tijd en specialistische kennis. Om ervoor te zorgen dat ik jullie kan blijven helpen én Affiliate Held kan laten doorgroeien, introduceren we vanaf vandaag een Support & Update licentie.
👉 Wat verandert er niet?
Schaf je de Update & Support licentie niet aan, dan is dat geen probleem. Je huidige licentie blijft altijd geldig. Je kunt de versie die je hebt gekocht dus onbeperkt blijven gebruiken. Ook (veiligheids) updates die nodig zijn om de werking van de plugin te behouden blijf je ontvangen.
De community blijft vrij toegankelijk: stel je vragen, deel ideeën en help elkaar. Ik blijf actief meelezen en alle suggesties die passen in de roadmap neem ik mee.
👉 Wat verandert er wel?
Voor wie gebruik wil maken van updates, nieuwe features en persoonlijke support, is er voortaan een Support & Update licentie.
Prijs: €49 per jaar (incl. btw) → oftewel, tegen de prijs van één goede kop cappuccino per maand, ☕ ben je verzekerd van de nieuwste features en kun je rekenen op persoonlijke support.
Na aanschaf ontvang je een nieuwe licentiecode die je eenvoudig in je dashboard invult. Daarmee ben je een jaar lang verzekerd van de nieuwste functies én betrouwbare hulp wanneer je die nodig hebt.
Ook je oude licentiecode blijft bruikbaar, maar geeft alleen toegang tot de versie die je op een bepaald moment geïnstalleerd hebt. Wil je updates en support, dan gebruik je de nieuwe licentiecode.
👉 Wat krijg je met Support & Update
Persoonlijke support: binnen 1–2 werkdagen reageer ik op je vraag. Indien nodig kijk ik mee op je website, geef advies of pas instellingen aan. Ontdek ik iets dat opgelost moet worden in de plugin, dan gaat dat mee in de eerstvolgende update.
Alle plugin-updates: bugfixes, verbeteringen en nieuwe functies zodra ze beschikbaar zijn.
Compatibiliteit met de nieuwste Wordpress/PHP-versies
👉 Wat is niet inbegrepen?
Problemen veroorzaakt door andere plugins, thema’s of hostingconfiguraties.
Maatwerk-aanpassingen aan de plugin, shortcodes of code op verzoek.
Strategisch advies over affiliate marketing, SEO of verdienmodellen.
Inbouwen van nieuwe functies op verzoek (dit gaat via de product-roadmap/community).
Voor maatwerk, consultancy of uitzonderlijke situaties kun je altijd contact opnemen. Samen kijken we dan naar een passende oplossing. Alle voorwaarden van het support en update product vind je hier:
De afgelopen maanden heb ik veel nagedacht over hoe ik Affiliate Held kan laten groeien. Ik wil jullie laten weten dat ik met veel plezier mee kijk op jullie websites, vragen beantwoord, oplossingen bedenk en aan updates werk. Het contact met jullie maakt het leuk om aan Affiliate Held te werken. ✨
Tegelijkertijd kost het ontwikkelen en onderhouden van de plugin veel tijd en specialistische kennis. Om ervoor te zorgen dat ik jullie kan blijven helpen én Affiliate Held kan laten doorgroeien, introduceren we vanaf vandaag een Support & Update licentie.
Schaf je de Update & Support licentie niet aan, dan is dat geen probleem. Je huidige licentie blijft altijd geldig. Je kunt de versie die je hebt gekocht dus onbeperkt blijven gebruiken. Ook (veiligheids) updates die nodig zijn om de werking van de plugin te behouden blijf je ontvangen.
De community blijft vrij toegankelijk: stel je vragen, deel ideeën en help elkaar. Ik blijf actief meelezen en alle suggesties die passen in de roadmap neem ik mee.
Voor wie gebruik wil maken van updates, nieuwe features en persoonlijke support, is er voortaan een Support & Update licentie.
Prijs: €49 per jaar (incl. btw) → oftewel, tegen de prijs van één goede kop cappuccino per maand, ☕ ben je verzekerd van de nieuwste features en kun je rekenen op persoonlijke support.
Na aanschaf ontvang je een nieuwe licentiecode die je eenvoudig in je dashboard invult. Daarmee ben je een jaar lang verzekerd van de nieuwste functies én betrouwbare hulp wanneer je die nodig hebt.
Ook je oude licentiecode blijft bruikbaar, maar geeft alleen toegang tot de versie die je op een bepaald moment geïnstalleerd hebt. Wil je updates en support, dan gebruik je de nieuwe licentiecode.
Persoonlijke support: binnen 1–2 werkdagen reageer ik op je vraag. Indien nodig kijk ik mee op je website, geef advies of pas instellingen aan. Ontdek ik iets dat opgelost moet worden in de plugin, dan gaat dat mee in de eerstvolgende update.
Alle plugin-updates: bugfixes, verbeteringen en nieuwe functies zodra ze beschikbaar zijn.
Compatibiliteit met de nieuwste Wordpress/PHP-versies
Problemen veroorzaakt door andere plugins, thema’s of hostingconfiguraties.
Maatwerk-aanpassingen aan de plugin, shortcodes of code op verzoek.
Strategisch advies over affiliate marketing, SEO of verdienmodellen.
Inbouwen van nieuwe functies op verzoek (dit gaat via de product-roadmap/community).
Voor maatwerk, consultancy of uitzonderlijke situaties kun je altijd contact opnemen. Samen kijken we dan naar een passende oplossing. Alle voorwaarden van het support en update product vind je hier:
Citaat van Sjoerd Brenninkmeyer op 28 augustus 2025, 07:19Dus je besteld in goed vertrouwen een LTD bij Affiliateheld met eenmalige betaling, ook voor updates, maar de nieuwe eigenaar doet alsof de afspraken die Jari namens Affiliateheld heeft gemaakt niet bestaan. Zo werkt het niet lijkt mij. Ook bij een bedrijfsovername moet je eerder gemaakte afspraken gewoon nakomen. Het gaat niet om een kopje koffie, want heb meerdere websites, dus moet op de website hier lezen dat het dan om honderden euro’s gaat.
Dus je besteld in goed vertrouwen een LTD bij Affiliateheld met eenmalige betaling, ook voor updates, maar de nieuwe eigenaar doet alsof de afspraken die Jari namens Affiliateheld heeft gemaakt niet bestaan. Zo werkt het niet lijkt mij. Ook bij een bedrijfsovername moet je eerder gemaakte afspraken gewoon nakomen. Het gaat niet om een kopje koffie, want heb meerdere websites, dus moet op de website hier lezen dat het dan om honderden euro’s gaat.
Citaat van Affiliate Held op 28 augustus 2025, 07:26Je plugin blijft altijd werken en je blijft basis updates en support gewoon ontvangen. De support & update licentie geldt voor nieuwe features en ontwikkelingen. Op een andere manier kan ik dit product helaas niet meer voortzetten. Ik doe dit juist om te voorkomen dat ik de ontwikkelingen permanent moet stoppen.
Je plugin blijft altijd werken en je blijft basis updates en support gewoon ontvangen. De support & update licentie geldt voor nieuwe features en ontwikkelingen. Op een andere manier kan ik dit product helaas niet meer voortzetten. Ik doe dit juist om te voorkomen dat ik de ontwikkelingen permanent moet stoppen.
Citaat van maronk op 30 september 2025, 08:08Hi,
Ben het wel eens met Sjoerd! Kun jij mij uitleggen welke nieuwe features er nu zijn die ik nu met mijn “basis” licentie niet heb? En welke “nieuwe” features en ontwikkelingen ik dan ga missen in de toekomst?
Hi,
Ben het wel eens met Sjoerd! Kun jij mij uitleggen welke nieuwe features er nu zijn die ik nu met mijn “basis” licentie niet heb? En welke “nieuwe” features en ontwikkelingen ik dan ga missen in de toekomst?
Citaat van Peter Balk op 4 oktober 2025, 08:29Stel dat het bedrag voor meerder site’s zou zijn voor bestaande gebruikers dan valt het bedrag toch wel mee, tevens moet er ook wat begrip zijn denk ik dat Affiliate Held ook een verdienmodel moet zijn, als er niets verdient word en de stekker er uit gaat heeft niemand er iets meer aan, als je dan over moet stappen op een ander systeem ben je beduiden meer tijd en geld kwijt.
Stel dat het bedrag voor meerder site’s zou zijn voor bestaande gebruikers dan valt het bedrag toch wel mee, tevens moet er ook wat begrip zijn denk ik dat Affiliate Held ook een verdienmodel moet zijn, als er niets verdient word en de stekker er uit gaat heeft niemand er iets meer aan, als je dan over moet stappen op een ander systeem ben je beduiden meer tijd en geld kwijt.
Citaat van Affiliate Held op 4 oktober 2025, 14:15Bedankt voor je begripvolle reactie Peter. Fijn dat die er ook zijn. Voor iedereen die meeleest het volgende: Het is inderdaad zo dat er wel iets van een verdienmodel moet zijn, anders kan ik mijn kostbare tijd en energie beter alleen maar gaan stoppen in een rebranding en opnieuw beginnen. Het resultaat daarvan gaat inderdaad zijn, dat ik de community dan moet laten voor wat het is en het links moet gaan laten liggen. Dat zou zonde zijn.
Ik zou er ook voor kunnen kiezen nieuwe licenties op basis van een subscription model kunnen aanbieden, ook in dat geval zal dat ontevreden reacties oproepen. Dus het is onmogelijk om iedereen tevreden te stellen en er zelf niet aan onderdoor te gaan.
En begrijpen jullie me alsjeblieft niet verkeerd, ik vind het heel leuk om dingen voor een bestaande community te maken. Dus dat wil ik helemaal niet. Maar dingen moeten wel van twee kanten komen. Ik moet ergens wel de motivatie vandaan kunnen halen om software te blijven maken voor jullie als community. Veel van de negatieve reacties die ik kreeg demotiveren op dit moment helaas alleen maar.
Als ik hard mijn best doe om nieuwe modules (denk aan Woocommerce integratie bv) te maken die los staan van bestaande functionaliteit dan mag ik daar toch wel een prijs aan koppelen? Een alternatief zou zijn om ze apart aan te gaan bieden. Ik geef nu een kans om ze automatisch te kunnen ontvangen en de support wat aan banden te leggen, of juist wat uitgebreider support te kunnen leveren met zo’n licentie, niets meer, niets minder.
Daarnaast, hoe meer nieuwe functionaliteit die ik voor jullie maak, hoe meer support daar ook uit voortvloeit. Met een dergelijk product kan ik in ieder geval wel mijn eigen grenzen aangeven in de support die ik wel en niet (kan) leveren en ruimte voor ontwikkeling voor mezelf creëeren.
En nogmaals voor alle duidelijkheid, wat je nu gebruikt aan functionaliteiten blijft gewoon ondersteund, dus er verandert verder niks. En support op de plugin blijf ik ook gewoon leveren, maar support vragen om custom code, hostingproblemen, css problemen en andere zaken die niet specifiek met de plugin te maken hebben, of straks support op nieuwe modules daar kan ik zonder deze licentie gewoon geen (onbetaalde) tijd meer voor vrijmaken.
Bedankt voor je begripvolle reactie Peter. Fijn dat die er ook zijn. Voor iedereen die meeleest het volgende: Het is inderdaad zo dat er wel iets van een verdienmodel moet zijn, anders kan ik mijn kostbare tijd en energie beter alleen maar gaan stoppen in een rebranding en opnieuw beginnen. Het resultaat daarvan gaat inderdaad zijn, dat ik de community dan moet laten voor wat het is en het links moet gaan laten liggen. Dat zou zonde zijn.
Ik zou er ook voor kunnen kiezen nieuwe licenties op basis van een subscription model kunnen aanbieden, ook in dat geval zal dat ontevreden reacties oproepen. Dus het is onmogelijk om iedereen tevreden te stellen en er zelf niet aan onderdoor te gaan.
En begrijpen jullie me alsjeblieft niet verkeerd, ik vind het heel leuk om dingen voor een bestaande community te maken. Dus dat wil ik helemaal niet. Maar dingen moeten wel van twee kanten komen. Ik moet ergens wel de motivatie vandaan kunnen halen om software te blijven maken voor jullie als community. Veel van de negatieve reacties die ik kreeg demotiveren op dit moment helaas alleen maar.
Als ik hard mijn best doe om nieuwe modules (denk aan Woocommerce integratie bv) te maken die los staan van bestaande functionaliteit dan mag ik daar toch wel een prijs aan koppelen? Een alternatief zou zijn om ze apart aan te gaan bieden. Ik geef nu een kans om ze automatisch te kunnen ontvangen en de support wat aan banden te leggen, of juist wat uitgebreider support te kunnen leveren met zo’n licentie, niets meer, niets minder.
Daarnaast, hoe meer nieuwe functionaliteit die ik voor jullie maak, hoe meer support daar ook uit voortvloeit. Met een dergelijk product kan ik in ieder geval wel mijn eigen grenzen aangeven in de support die ik wel en niet (kan) leveren en ruimte voor ontwikkeling voor mezelf creëeren.
En nogmaals voor alle duidelijkheid, wat je nu gebruikt aan functionaliteiten blijft gewoon ondersteund, dus er verandert verder niks. En support op de plugin blijf ik ook gewoon leveren, maar support vragen om custom code, hostingproblemen, css problemen en andere zaken die niet specifiek met de plugin te maken hebben, of straks support op nieuwe modules daar kan ik zonder deze licentie gewoon geen (onbetaalde) tijd meer voor vrijmaken.