Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Storing Bol.com API koppeling

Beste helden,

Op dit moment is het niet mogelijk om de bol.com API koppeling in te stellen via de Affiliate Held plugin. Er lijkt een probleem op te spelen vanuit de kant van bol.com (een 411 foutmelding).

We hebben contact gezocht met bol.com maar helaas nog niks vernomen. Mochten we meer weten, dan lees je dat in dit communitybericht.

Verder hoef je je niet druk te maken: al je affiliate links blijven werken ongeacht of je bol.com API koppeling gekoppeld is of niet. Een actieve koppeling is enkel nodig voor het toevoegen van nieuwe producten of om huidige data te updaten. Kortom, je loopt geen commissies mis.

Tot zover deze update.

Inmiddels contact gehad met bol.com. De foutmelding inclusief aanvullende gegevens zijn doorgestuurd naar het betreffende IT team. We zijn op dit moment in afwachting van een antwoord.

Lisette en Clenn Dissel hebben gereageerd op dit bericht.
LisetteClenn Dissel

Bedankt voor de update! Ik merk nu wel, dat na het updaten van de huidige data (automatisch proces), bol uit bijna alle prijstabellen is gevallen. Hopelijk snel een oplossing.

 

Citaat van Lisette op 25 juni 2024, 11:42

Bedankt voor de update! Ik merk nu wel, dat na het updaten van de huidige data (automatisch proces), bol uit bijna alle prijstabellen is gevallen. Hopelijk snel een oplossing.

 

Hoi Lisette,

De reden dat bol.com verdwijnt van je producten is omdat je waarschijnlijk de optie “Affiliate Held > Modules > Affiliate producten > Verkopers > Verkoper niet meer gevonden” op “Verwijder verkoper van product” hebt ingesteld.

Door de storing die nu ontstaat, kan Affiliate Held geen verbinding meer maken met bol.com, en i.c.m. deze optie wordt bol.com daardoor verwijderd van je producten.

Wil je dit in de toekomst voorkomen, raad ik aan de betreffende optie anders in te stellen.

Wij hopen ook op een snelle oplossing! We zijn op dit moment in afwachting van reactie.

Gelijk aangepast! Bedankt voor de tip 😉

Kleine update: we zijn nog steeds in gesprek met bol.com. Aanvullende gegevens zijn toegestuurd om het probleem (hopelijk snel) te tackelen.

Lisette heeft gereageerd op dit bericht.
Lisette

Goed nieuws: het IT team van bol.com heeft het probleem kunnen ontdekken. Het wordt nu doorgezet met hoge prioriteit. Ze hopen vandaag nog een oplossing te vinden!

Lisette heeft gereageerd op dit bericht.
Lisette

Update: er is een nieuwe update uitgebracht van de Affiliate Held plugin om de bol.com API koppeling weer te laten werken!

Zie het volgende topic voor meer informatie: https://affiliateheld.nl/community/onderwerp/plugin-update-1-9-8/.

Bianca Van den Ham-Aben en Clenn Dissel hebben gereageerd op dit bericht.
Bianca Van den Ham-AbenClenn Dissel