Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Er heeft zich een kritieke fout voorgedaan op deze site. Controleer je site beheerder e-mail inbox voor instructies.

Pagina 1 van 2Volgende

Dat is de melding die krijg sinds een paar dagen als ik een bepaald bericht wil openen. In dit bericht weet ik waar de fout ligt (Ubersuggest wees me de weg), maar kom er niet in om dat blok te wissen.

Ik had me al ingelezen, maar steeds wordt er suggesties gegeven dat de hele website dan niet werkt en je bepaalde handelingen moet doen. Bij mij is dit niet het geval, alleen dit bericht kan ik niet openen, mijn website kan ik gewoon in.

Nu kan krijg ik deze melding ook al wanneer ik een nieuw product wil toevoegen. Ik vraag me af wat het te maken heeft met de fout die in dat bericht staat.

Hebben jullie enig idee hoe ik dit eenvoudig kan oplossen?

Hoi Nunzio,

Heb je een email vanuit WordPress gekregen over deze kritieke fout? Daar staat vaak precies in waar de fout ligt, bijv. welke plugin.

Mocht je dit niet hebben gekregen, raad ik aan om alle plugins 1 voor 1 te deactiveren om te achterhalen waar het probleem ligt. Lost dit het niet op? Dan ligt het probleem waarschijnlijk bij je thema. Dan is het een kwestie van even een ander thema activeren.

Als je eenmaal de kritieke fout kunt voorkomen, dan kun je je berichten weer bewerken en het blok wissen dat deze fout veroorzaakt.

Hallo Dennis,

bedankt voor je snelle antwoord.

Het laatste heb ik gedaan. Ik heb een ander thema geactiveerd en inderdaar kon ik nu wel in het bericht en het blok verwijderen.

Nu zet ik hem terug naar ons thema, maar nu kan ik de website niet meer op. Ik krijg de melding van die kritieke fout. ?

Ik heb inmiddels het thema dat ik gebruikt heb om in het bericht te komen, verwijderd via WP content – Themes. Nu staat er alleen nog het held thema in. Maar nu zegt hij dat de pagina niet werkt. Dus een andere melding.

Hoi Nunzio,

Ik denk dat je te weinig context en informatie geeft om hier iets zinnigs over te kunnen zeggen. Het is handig als je alles zo duidelijk mogelijk uitlegt en het liefst met screenshots. Op die manier kun je veel beter geholpen worden 🙂

Ja sorry was niet handig van me, zie ik nu.

Zoals ik al aangaf heb ik jouw advies opgevolgd en van thema gewisseld. Dat ging goed, want ik kon nu inderdaad wel op het bewuste bericht en het blok verwijderen dat volgens mij de oorzaak is.

Nu wilde ik daarna weer van thema wisselen en dus terug naar het held thema. Ik weet niet of ik misschien eerst het andere thema had moeten deactiveren, maar ik heb dus het affiliate held geactiveerd en toen reageerde wordpress niet meer. Toen probeerde ik in te loggen maar krijg onderstaande melding, dus niet meer de melding “Er heeft zich een kritieke fout voorgedaan”.

Wat ik ook doe, ik krijg niet meer het inlogmenu van de website 🙁 ””

Ondertussen ben ik verder gegaan en via de ftp server wordpress kunnen openen, nu gaat het wel, maar de website ziet er raar uit, niet wat ik gewend. De menubalk was bijvoorbeeld verdwenen.

Die instellingen zitten toch in het thema, vraag me af hoe het zo anders uit kan zien. Zie ik wat over het hoofd?

Update: het foute blok heb ik verwijderd, en kan ook weer gewoon in het bericht. Maar kan nog steeds geen nieuwe producten toe voegen. Hij komt dan weer met de melding “Deze pagina werkt niet 🙁

Weer een update op boven geschrevene:

volgens mij veroorzaken die “Facebook”linkjes dit, want had er ook een in de footer staan, die heb ik verwijderd en alles werkt weer. Kan dat zo zijn, zijn er ergens conflicten?

Ik heb er trouwens nog een staan op een bericht, maar dat schijnt geen problemen op te leveren. Het blok “Social pictogrammen”. Hetzelfde blok dat op mijkn andere bericht problemen veroorzaakte.

Ik weet even niet waardoor het komt. Maar alles schijnt weer te werken, menubalk is weer normaal na de editor bezocht te hebben.

Hoi Nunzio,

Dankjewel voor de aanvullende informatie.

Aangezien ik vermoed dat dit om een kritieke fout gaat ontstaan door het Affiliate Held Thema (wat ik zo opmerk uit jouw omschrijvingen), heb je recht op support en is dit geen algemene WordPress vraag meer.

Zou je de e-mails die je vanuit WordPress ontvangt ons per mail kunnen toesturen? Daarin zitten verwijzingen naar de foutmeldingen die je krijgt. Op die manier kunnen we achterhalen wat de boosdoener is.

Verder is voor mij niet duidelijk wat je bedoeld met “Facebook” linkjes.

Ook heb je het over het “foute blok” maar wat is het “foute blok”? Kun je daar meer over vertellen of screenshots toevoegen?

Kortom, ik mis toch nog wat meer concrete informatie om je verder te kunnen helpen; screenshots, precieze aanwijzingen, e-mails met de foutmeldingen, etc. Ik zie helaas niet wat jij ziet, dus het is voor mij heel lastig om een beeld te schetsen wat er precies gebeurt op jouw website.

Nunzio heeft gereageerd op dit bericht.
Nunzio

Aanvullend kun je ook een beheerdersaccount voor ons aanmaken en toesturen per mail. Dan kijk ik naast de verdere informatie die je ons verstrekt, ook even mee op je site.

Uit je laatste bijgewerkte bericht, merk ik op dat alles weer werkt? Dat is mooi 🙂

Mocht je toch nog nodig hulp hebben of het probleem komt terug, dan kun je het beste de foutmeldingen delen die je in de WordPress e-mails hebt ontvangen.

De “social pictogrammen” is verder geen AH thema blok, dan lijkt het probleem toch niet bij het AH thema te liggen.

Pagina 1 van 2Volgende