Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

Blanco pagina bij algemene instellingen (Dashboard)

Hi, na de laatste update van de plugin heb ik geen informatie meer staan bij het dashboard (Affiliateheld-Dashboard). Ik heb alleen linksbovenin “dashboard” staan en rechts staat wel “instellingen opslaan” maar verder niets. Hoe kan ik dit weer goed en werkend krijgen?

Overigens krijg ik ook een mail van Wordpress zodra ik de instellingen van het dashboard wil openen met deze melding:

Je site ervaart een technisch probleem. WordPress heeft een ingebouwde functie die detecteert wanneer een plugin of thema een fatale fout op je site veroorzaakt en je op de hoogte stelt met deze geautomatiseerde e-mail. 

Hoop dat jullie een oplossing hebben 🙂

 

Je kunt even proberen de plugin te verwijderen en opnieuw te installeren. Kijk ook eens of je in een andere browser bv Edge of het probleem daar ook optreedt. Het zou ook een caching probleem kunnen zijn. 

 

 

Zojuist cache weer geleegd, zelfde probleem. Gekeken in Chrome, ook geen verandering. Ik ben nu een beetje bang dat als ik de plugin verwijder en opnieuw installeer, dat ik ook een blanco pagina krijg en dan kan ik de licentiecode niet invoeren?

Nee dat gebeurt niet, die staan opgeslagen in de database. Het kan misschien ook te maken hebben met een conflicterende plugin. Je zou een aantal plugins uit kunnen zetten en kijken wat dat doet met het dashboard.

Helaas, na verwijderen en opnieuw installeren blijft de pagina helemaal wit… ik heb al meerdere andere plugins verwijderd en weer geïnstalleerd, ook geen verandering?

Stuur een mailtje met inloggegevens op je website naar support dan kijk ik er wel even naar.

Ik heb dit probleem ook al een tijdje, daar is eerder al een post over geweest.
Er was nog iemand die ook datzelfde had, ik weet alleen de naam niet meer.

Ik merk nu dat het de ene keer gewoon werkt, en een dag later weer de blanco pagina… Dus waar het dan aan moet liggen kan ik ook niet echt mijn vinger opleggen.

Inmiddels ben ik er achter wat bij Melissa het probleem was. Het dashboard loopt vol met error logs. Als deze niet verwijderd worden ontstaat er een memory probleem. Ik zal er iets op verzinnen. Voor nu kun je het voorkomen door handmatig eens in de zoveel tijd die logs leeg te maken. 

Bianca Van den Ham-Aben heeft gereageerd op dit bericht.
Bianca Van den Ham-Aben

Ohh super, dankjewel. 

Groetjes Bianca