Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

3 maand bezig en 🚀

Pagina 1 van 2Volgende

Hallo allemaal,

Ik ben nu precies 3 maanden bezig en het begint volgens mij te lopen nu. Ik heb nu elke dag een sale. We gaan lekker door en hou jullie op de hoogte over 3 maand weer 😄

Jari Dohmen en Vera Zadelaar hebben gereageerd op dit bericht.
Jari DohmenVera Zadelaar

Dag Maronk, 

Ik ben nog vrij nieuw met de Plugin wel bekend met een blog en affiliatie. Leuk om te lezen dat je als een raket gaat. Wat is jouw website? Ben wel benieuwd! Kan ik eens een kijkje nemen. 

groetjes Xenia 

Mooie resultaten @maronk!

Goed bezig 🚀

Mocht je iets willen delen over je bezoekersaantallen (Screenshots van Google Analytics en Google Search Console) dan is dat altijd mooi om te zien.

Ben erg benieuwd naar de nieuwe update!

Citaat van maronk op 21 maart 2024, 11:23

Hallo allemaal,

Ik ben nu precies 3 maanden bezig en het begint volgens mij te lopen nu. Ik heb nu elke dag een sale. We gaan lekker door en hou jullie op de hoogte over 3 maand weer 😄

Hoi @maronk,

Dat zijn mooie eerste resultaten. Keep going! 💪🏻

Dank je! Ik heb nu rond de 20 unieke bezoekers per dag. Ik heb hier wat statistieken van GSC en Analytics. 

Hi @maronk,

Lekker bezig, wij zijn ongeveer tegelijkertijd begonnen. Je gaat harder dan ik en je niche lijkt iets beter te zijn ;).

””

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven

Dat begint er goed op te lijken Sander. Gewoon lekker zo doorgaan. Ik denk dat ik gewoon een beetje geluk heb dat het nu al een beetje begint te lopen. Ik ga lekker verder zo en ik probeer jullie over 3 maand weer ff te updaten hoe het gaat 👍🚀

@maronk

Zeker bij jou ook! Vandaag weer flink veel werk verzet, ben benieuwd naar de resultaten :).

Citaat van Sander Kooi op 22 maart 2024, 12:45

Hi @maronk,

Lekker bezig, wij zijn ongeveer tegelijkertijd begonnen. Je gaat harder dan ik en je niche lijkt iets beter te zijn ;).

””

Lekker bezig @sander! 💪🏻

Ik wil graag aan linkbuilding doen voor een aantal pagina’s. Hoe pak ik dit het beste aan? Ik ben wel bezig bedrijven te benaderen voor backlinks, maar dit gaat erg moeizaam. Heb nu 2 serieuze backlinks. Iemand een hele goede tip?

Pagina 1 van 2Volgende