Forumnavigatie
Je dient ingelogd te zijn om berichten te plaatsen. Heb je nog geen account? Klik hier om gratis te registreren.

1 product, meerdere varianten

Ik wil voor het merk Tula de Explore variant op mijn website zetten.

Dus deze: https://partner.bol.com/click/click?p=1&t=url&s=1378922&f=TXL&url=https://www.bol.com/nl/nl/p/tula-explore-baby-draagzak-discover/9200000097385176/&name=Tula%20Explore%20Baby%20Draagzak%20%26%238211%3B%20Discover

Maar de draagzak is in meerdere kleuren.

Kan ik 1 kleurvariant op mijn website zetten en als iemand op mijn link klikt en dan bijv de ‘Blauw Linen’ aanklikt krijg ik dan ook een commissie als degene via mijn link erop is gekomen? Of moet ik alle varianten van de Tula Discover op mijn website zetten? Dus van elke variant? Er zijn 24 varianten die momenteel beschikbaar zijn dus dat is wel erg veel.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Hoi @gabrielle

Welkom in de community!

Stel iemand klikt op de link van de “Blauw Linen” en koopt de “Flower Walk” dan krijg je inderdaad nog steeds commissie. Het gaat erom de de tracking goed gaat en je hoeft dus niet alle 24 variaties weer te geven op je site.

Ook interessant om te weten is dat Bol.com een cookietijd van 5 dagen heeft. Dit betekent dat de tracking 5 dagen na klik geldig blijft. Klikt iemand op de link en de persoon koopt niet direct, maar komt binnen 5 dagen terug naar bol.com en koopt iets dan krijg je ook nog steeds een commissie. Dit hoeft niet persé de draagzak te zijn, maar kan ook een totaal ander product zijn.

Hopelijk geeft dit een antwoord op je vraag; succes!

Gabrielle heeft gereageerd op dit bericht.
Gabrielle

Hi @jari, dankjewel voor je snelle reactie!!

Dat scheelt, want anders zou het erg onoverzichtelijk worden. Top!

Ik wist van de 5 dagen cookietijd, maar dacht dat het om het aangeklikte product ging. Ideaal dat als iemand iets anders op bol.com koopt dat ik dan nog steeds een commissie ontvang.

Fijn weekend!

Dennis van de Ven heeft gereageerd op dit bericht.
Dennis van de Ven